czwartek, 31 grudnia 2015

Podsumowanie roku

Fajnie napisać taki tytuł...Ach, jakież to łatwe, ale od czego zacząć?

Może na początek cofnijmy się wstecz do posta Postanowienia Noworoczne

W zasadzie plan został w dużym stopniu wykonany.
Szafka kupiona (czekam aż będzie zrobiona i do mnie dotrze)
Katalog wydany
Rozbudowanie kolekcji monet poznańskich znaczne
Rozpoczęcie innej mennicy wielkopolskiej zaliczone
zapisać się do PTNu wykonane dawno
napisać artykuły gotowe (czekają na wydanie po części)
13 tys. odwiedzin na blogu osiągnięte :)

Nie wyszło:
skompletować wszystkie (prócz znanej w jednym egzemplarzu-no chyba że i ona się trafi) monety Wielkiego Księstwa Poznańskiego; Ot, nie wszystkie się pojawiły

zakupić i przeczytać książkę o mennicy olkuskiej; Mea culpa. Jakoś się nie mogłem z tym zebrać...

Ale przecież działo się dużo więcej - zainteresowałem się na poważnie mennictwem rzymskim, uczestniczyłem w wielu różnych wykładach, rozpocząłem prace nad nowymi zagadnieniami, udzielałem się w PTN-ie...

Chyba nie będę tego podsumował - za dużo roboty, a za mało czasu :)

Ale czemu by nie zrobić nowych postanowień na 2016 rok?

Na początek przejdą te dwa postanowienia, których nie zrealizowałem w tym roku.
Oprócz tego:
-przy opracowaniu monet na aukcje PTNu uniknąć błędów (przynajmniej merytorycznych)
-rozszerzyć zainteresowanie mennictwem rzymskim o wiedzę merytoryczną (czyt. nabyć coś z literatury, niekoniecznie RIC czy RPC)
-pisać regularnie na blogu (bo to w tym roku kulało)

I w sumie wystarczy... Bo coś czuję, że więcej i tak nie dam rady zrealizować z braku czasu. Szykuję 3-4 nowe artykuły, oprócz tego sporo roboty w PTNie no i studia. A przecież trzeba przede wszystkim znaleźć czas dla rodziny, więc na działanie dodatkowe go już tak wiele nie będzie

A tymczasem korzystając z okazji życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku! Niech będzie pełen szczęścia i zdrowia.

1 komentarz: