piątek, 22 marca 2019

Powrót z przytupem ;)

Dawno mnie tu nie było, nie jest to oczywiście związane z brakiem tematów na posty, a z ogromnym niedoczasem w jakim ostatnio jestem.

Ale teraz mam chwilę więc podsumujmy ten tydzień ;) ...i powiedzmy sobie o jednej monetce ;)



Poniedziałek - spotkanie sprawozdawczo-wyborcze w warszawskim oddziale PTN.

Wynik - zostałem członkiem komisji rewizyjnej :)

Wtorek, środa - prace nad stronami technicznymi 4 aukcji ADJ
czwartek - przyszły monety wygrane na aukcji Stare Monety
piątek - odebrałem wygraną z aukcji WCN-u (kiedyś o niej napiszę)

A w międzyczasie kilka spotkań towarzyskich i wizyta w kinie Atlantic na filmie "Kurier"

A jeszcze dwa dni zostały...

Ale wróćmy teraz do monety.

Jest to trzeciak poznański z 1627 roku zakupiony tyle co na aukcji Stare Monety.
Moneta oceniona na stan 3+ z czym osobiście pozwolę się sobie nie zgodzić...

Moneta wybita w czasie dzierżawy mennicy miejskiej przez Henninga Guttmana pod koniec pracy zakładu.

Awers całkowicie poprawny - w wariancie z literami MD blisko siebie, z bardzo ładnie zachowanym srebrzeniem.

A rewers...
TERNARI PO(!) • 1627

Poprawny napis, czyli spotykany na zdecydowanej większości egzemplarzy to TERNARI POS•1627
Tu dodatkowo dość świeży egzemplarz na którym świetnie widać ten "błąd".

Ot taka ciekawostka, której dotychczas z rynku nie znałem ;)

A żeby nie było, że to koniec jutro widzimy się na 4 aukcji ADJ, którą...poprowadzę live! :)
Zapraszam Was więc przed komputery już od 10:00 na antykwariatdj.onebid.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz