niedziela, 8 stycznia 2017

Nowy rok - nowe wyzwania

Od Sylwestra minęło już trochę czasu, człowiek powoli przyzwyczaja się, że oto żyje w roku 2017.

Nowy rok, to jak wskazałem w tytule - nowe wyzwania.

Zacząłem ten rok od kilku ważkich decyzji. Zaangażowałem się w nowe projekty, z których niektóre poruszę na pewno we wpisach.

Stary rok był obfity w wydarzenia, sporo się pozmieniało w numizmatyce światowej jak i krajowej. Jedne rzeczy na plus (np. opublikowana w internecie została największa polska kolekcja monet Probusa {i jedna z większych na świecie} - http://www.forumancientcoins.com/gallery/index.php?cat=43425 sporo radości sprawiła mi praca z nią, ale o tym "inną razą"), inne na minus (no cóż, żeby nie szukać daleko choćby prowadzenie
niniejszego bloga). Ale i w tym już widać, że czeka nas sporo nowych wydarzeń, w tym wydawniczych (na horyzoncie opracowanie ortów, kolejny tom polskiego SNG i nie tylko).

Nowy rok to też -z mojej strony - kontynuacja  pewnej zmiany, którą zacząłem już w zeszłym roku. Większość życia związanego z blogiem, informacje bieżące, zdjęcia z polskich i zagranicznych ekspozycji, które będę miał okazję zwiedzić, komentarze na najnowsze wydarzenia będą się pojawiać już tylko na facebooku. Nieraz też moje uwagi zagoszczą na stronie GNDM. Na samym blogu będą się pojawiać wpisy rzadsze, lecz już tylko merytoryczne (no i niekiedy informacje o interesujących wykładach, wydarzeniach etc.). Jeśli nawet dotyczyć będą nowych zakupów, to ustawienia ich w szerszym kontekście i na ich przykładzie pokazania jak największej liczby informacji związanych z danym tematem.

Informacji na pewno nie zabraknie.

Zmienia się też dynamicznie forum TPZN, na którym pojawiło się sporo nowych działów (oczywiście to tendencja, którą dało się zaobserwować już od kilku miesięcy, ale wciąż w toku ;) , do odwiedzin którego serdecznie zapraszam!!!

A żeby wpis nie był bez zdjęcia, to taki ładny Aurelian z mojej kolekcji :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz