niedziela, 10 kwietnia 2016

Fałszerstwa i naśladownictwa w starożytności grecko-rzymskiej - Pyrlandio nadchodzę! :)

Już w najbliższy czwartek - 14 kwietnia o godzinie 17:00 w Muzeum Archeologicznym w Poznaniu odbędzie się wykład Tomasza Speiera nt. fałszerstw i naśladownictw w starożytności grecko-rzymskiej. Będzie to już część II wykładu :) Na pierwszej niestety nie byłem bo...nie wiedziałem, że jest. Na szczęście ten temat był zaprezentowany przez prelegenta na TWNA, więc nic nie straciłem.

Tym razem jednak się pojawię :) Czemu? Po pierwsze, bo temat wciąż się rozwija, więc na pewno będzie coś nowego. Po drugie - bo dawno
nie byłem w Poznaniu, a w oddziale jeszcze nigdy. I wreszcie po trzecie - bo sam jestem bardzo zainteresowany tym tematem.

Także jeśli ktoś wpadnie to do zobaczenia na miejscu ;) a małym przedsmakiem 2 fałszerstwa z mojej kolekcji:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz