wtorek, 30 sierpnia 2016

Podsumowanie wakacji

Koniec wakacji tuż tuż, a przez cały ich okres w zasadzie nie pisałem, więc czas się chyba wytłumaczyć...

Otóż przez ostatnie dwa miesiące uczestniczyłem w wykopaliskach archeologicznych. Stąd kiepski dostęp do internetu, ale... Te dwa miesiące nie upłynęły bez numizmatyki!

Poznałem nowych ludzi (w tym szereg numizmatyków), udało mi się zwiedzić Szczecin wraz z jego muzeami i fantastyczną wystawą numizmatyczną (zdjęcia są dostępne tu). Poza tym zyskałem sporo nowej wiedzy, która przyda się też na blogu!



W czasie mojej nieobecności działy się również przyjemne rzeczy. Wyszedł 2 numer Biuletynu Numizmatycznego z artykułem mojego autorstwa (być może pojawi się w pdfie), z wycieczki do Szczecina przywiozłem dwie książki, o których niebawem więcej, ponadto otrzymałem podarek (o nim też skreślę kilka słów w najbliższym czasie). No i w domu czekały przesyłki z monetami i książką! Także wrzesień zapowiada się obfity we wpisy :)

A jeśli ktoś będzie w najbliższy weekend w Warszawie na targach Monety Expo Warsaw to zapraszam na stoisko PTNu, gdzie będę przez cały pt :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz