środa, 31 grudnia 2014

Małe podsumowanie

Jako, że pierwszy ok bloga powoli dobiega końca, czas na małe podsumowanie.

W ciągu niecałych 6 miesięcy napisałem ponad 90 postów. Osiągnąłem prawie 5 tys. wyświetleń, co jak na osobę, której nikt w Numizmatyce nie znał jest chyba niezłym wynikiem :)

Starałem się, podawać Wam najciekawsze nowinki, które wypłynęły. Opracowałem i szykuję do wydania Katalog monet Prus Południowych i Wielkiego Księstwa Poznańskiego. Uczestniczyłem w kilku spotkaniach PTN-u, oraz w aukcji BN (a propos tej firmy co nieco w noworocznym poście ;) ). Pozyskałem do kolekcji szereg ciekawych monet. Napisałem i opublikowałem dwa artykuły. Wzbogaciłem swoją biblioteczkę o szereg książek numizmatycznych. Uczestniczyłem też w kilku ciekawych dyskusjach na forach internetowych. Słowem- działo się. I myślę, że w nadchodzącym roku nie będzie gorzej ;)

W tym roku powstał ponadto szereg blogów w tym dwa, które niedawno Wam zarekomendowałem.
Jest też przykra strona tego roku, jeśli chodzi o nazwijmy to "numizmatykę internetową" - od bardzo dawna nie funkcjonuje już niestety Dziennik Numizmatyczny... Kto wie, może Piotr Kosanowski zaskoczy nas w nadchodzącym roku kolejną ciekawą inicjatywą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz