sobota, 28 marca 2015

Nowości, ciekawostki

Sporo rzeczy ostatnio ciekawych wypłynęło i się pojawiło. Ominęła mnie np ciekawa aukcja (stracona przez 50 groszy :( ) http://www.allegromat.pl/aukcja171939. Czemu ciekawa? Oczywiście nie ze względu na ternara łobżenickiego - taki trafi się prędzej, czy później. Ciekawszy jest ten szeląg litewski - odwrócona 3 w dacie(?)




A teraz gwóźdź programu - dzisiejsza świeża nowinka - numimarket otworzył panel aukcyjny: https://numimarket.pl/aukcje/?sort=data.
Z plusów na pewno jest to, że może się stać alternatywą dla allegro. Z minusów - póki co chyba wszystkie aukcje mają ustawioną cenę minimalną...

Z innych ciekawostek, WDA wystawił na swoich aukcjach na allegro sporo ciekawych monet. Wśród nich również unikaty (aż serce boli, że brak odpowiednich funduszy, by część kupić...)

I największa dla mnie nowinka - dziś ostatecznie zakończyłem prace nad katalogiem - poszedł już do wydawnictwa, czyli w maju się pojawi (o planowanym terminie poinformuję w najbliższym czasie) :)

2 komentarze:

  1. Rzadkości rzadkościami, jednak nic nie drażni mnie tak jak dodawanie jednego zdjęcia w aukcje. Co daje zaoszczędzenie 10 groszy?, skoro dla mnie buszującego przez mobile po allegro to jest tak upierdliwe, że odechciewa mi się wszystkiego. Ale to tyle ze zgredzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jednak na szczęście większość osób zamieszcza po minimum dwa zdjęcia ;)

      Usuń