czwartek, 26 marca 2015

Oddział główny Bank Polski

Obiecałem się tym z Wami podzielić... ostatnio do mojej kolekcji plomb bankowych dołączył dwie plomby oddziału głównego Banku Polskiego w Warszawie.



Opisał podobną już Robert Strzyżewski na swoim blogu: http://odciskczasu.blogspot.com/ Te są w mojej opinii wcześniejsze i pochodzą sprzed nadania numerów poszczególnym oddziałom (o ile nie miały ich od razu - informacja do sprawdzenia jeszcze ;) )

Ja dodam ze swej strony, że obie są bardzo ładnie odciśnięte i stanowią dla mnie cenną ciekawostkę. Ich związek z Numizmatyką jest myślę dla wszystkich oczywisty. Niedługo wpis, w którym zamieszczę swoje przemyślenia na temat związku innych plomb z numizmatyką.

A z ciekawostek - dziś zakończyłem prace główne nad katalogiem - teraz trochę kosmetyki i w przyszłym tygodniu idzie do wydawnictwa :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz