czwartek, 7 sierpnia 2014

Nowy banknot kolekcjonerski...

Jak większość z Was zapewne wie, we wt został wyemitowany "nowy" banknot okolicznościowy, upamiętniający legiony polskie Piłsudskiego. więcej na ten temat tutaj: nbp.pl Jeśli o mnie chodzi, szereg banknotów mam, choć akurat okolicznościowych nie zbieram, nad zakupem tego się zastanawiam ze względu na nowatorską to nazwijmy technikę wykonania, ale chyba zrezygnuję ze względu na ogólny stosunek do tego banknotu. Cena- według mnie ciut za wysoka, ale z tym mniejsza. Najbardziej irytujący mnie fakt, to rysunek...tak wiem, upamiętnienie etc... ale dla mnie osobiście to lipa i kolejny dowód na to, że NBP po prostu idzie na łatwiznę. Obecnie czekam na kolejną 5 złotówkę... ciekawe jak bardzo będzie przypominać którąś z dotychczasowych monet z Zamkiem Królewskim...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz