czwartek, 7 sierpnia 2014

Show must go on

Wróciłem! Tak, wiem, jestem niesłowny, miałem być w pon. ale miałem pewne komplikacje i dlatego wracam dopiero dziś, za to wracam z szeregiem wiadomości, którym poświęcę najbliższe wpisy. Z największych ostatnio nowin- znamy już termin giełdy "Monety EXPO WARSAW" Giełda ta odbędzie się w dniach 12-13 września. Nie wiadomo w sumie jeszcze nic o tegorocznej liście wystawców, eventów, etc. ale należy się spodziewać, że wszystkie informacje będą podane w najbliższym tygodniu z racji niedługiego czasu, jaki pozostał do giełdy. Z potwierdzonych na pewno stanowisk, wiadomo, że na giełdzie będzie stanowisko firmy "BERESKA Numizmatyka", którą można zaliczyć mimo niewielkiego doświadczenia (jeśli chodzi o staż) do listy najlepszych polskich sklepów numizmatycznych. Na giełdę rzecz jasna się wybieram, chyba, że wynikną jakieś okoliczności, które mi to uniemożliwią, także możecie się spodziewać relacji z tej giełdy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz