sobota, 31 stycznia 2015

1817... dwie z trzech

Jak jakiś czas temu wspomniałem, moja kolekcja monet WKP wzbogaciła się o kolejne pozycje. Są to 1 i 3 grosze 1817...







Fakt, trojaczek nie powala, ale na początek może być... Teraz brak mi jeszcze grosika z 6 przebitą na 7... Kolejne postanowienie noworoczne staje się więc realne do osiągnięcia :) W poniedziałek w PTN oddział Warszawa wykład o godzinie 17 jak zwykle :) Tematu niestety nie znam, podobnie jak nie wiem, czy się pojawię, ale zobaczymy... 
Co by tu jeszcze... aha - katalog nabiera coraz lepszych kształtów, gdzieś za 2-3 tyg pójdzie do składu i korekty :)

4 komentarze:

  1. Witam.
    Mam pytanie. Gdzie można dowiedzieć się o tematy wykładów w PTNie, bo ostatnio szukałem i nic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o oddział warszawski, to najłatwiej dowiedziec się bezpośrednio w oddziale, lub spytać mialowo (mail na stronie PTN), w innych oddziałach różnie, Wrocław, Łódź i Gdańsk zamieszczają zawsze w internecie

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie brakuje mi informacji ze strony warszawskiego oddziału. Niestety w związku z pracą brakuje mi chwili by podjechać dalej (choć raz nie odpuściłem sobie Łodzi, bo temat był z zakresu moich zainteresowań). Dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, za ile pan kupił te monety? Interesuje numizmatyką oraz sam wyceniam monety dlatego jestem ciekawy ceny.
    Pozdrawiam i czekam na więcej postów ;)

    OdpowiedzUsuń