niedziela, 15 lutego 2015

Co tu się dzieje...

Niedawno pojawiła się na allegro moneta... denar poznański Ludwika Węgierskiego... Jednak do tego, że co jakiś czas wypływają na rynek take monetki już się przyzwyczaiłem... Co więc mnie dziwi?
 Cena!!!http://www.allegromat.pl/aukcja170155 Ta moneta jest ładna fakt... Ale poprzednie aukcje podobnych denarów na allegro kończyły się na poziomie 300-400 zł... A wcale nie jest to chyba R7... Ale o tym kiedy indziej... Nie przestanie mnie to chyba nigdy zaskakiwać jak to się dzieje....

2 komentarze:

  1. Zakup dla prawdziwych fanatyków tej zabawy. Ja ostatnio też się popisałem i kupiłem na inwestycje.mennica Kruggeranda za prawie dwa koła. Teraz chyba będe jadł chlep ze smalcem przez miesiąc. Ale nie żałuję, uwielbiam złote momenty i raz do roku musze jakąś nabyć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to naturalnie rozumiem, ale dla mnie to przepłacenie o co najmniej połowę faktycznej ceny, co jest według mnie bezsensem, za taką cenę wolałbym kupić dwa takie denary, albo takiego i np któregoś z rzadszych denarów poznańskich Zygmunta III...

      Usuń