środa, 17 września 2014

O monetach Prus Płd słów kilka...

Mam nadzieję, że Pan Piotr Kosanowski nie obrazi się za tę parafrazę tytułu jego artykułu... Ale w zasadzie o co mi chodzi? Otóż przed publikacją katalogu postanowiłem udzielić się publicznie i...napisać artykuł. Jako, że samemu byłoby mi ciężko, poprosiłem o współpracę jednego z czytelników i już niebawem wspólnymi siłami napiszemy artykuł, który zamierzam następnie gdzieś opublikować. Artykuł może być ciekawostką nie tylko dla wielbicieli monet Prus Płd. ale dla wszystkich, których interesuje poziom badań nad monetami związanymi z Polską, bowiem na podstawie materiału porównawczego mamy prawdopodobnego mincerza, który tworzył część stempli monet Prus Płd. To tyle w ramach uchylenia rąbka tajemnicy :) jak tylko artykuł się ukaże, to dam Wam drodzy czytelnicy znać gdzie można go znaleźć ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz