wtorek, 2 września 2014

Wróciłem... :)

Jak część z Was wie, ostatnio postanowiłem zakończyć bloga...I to był błąd. Za namową Pana Jarka i mojej dziewczyny wracam do pisania. Na początek kilka zapowiedzi: w tym tyg odbieram trojaka dla Prus Płd. a także banknot Miasta Poznania, którego historię Wam przybliżę, bo wbrew pozorom banknoty są równie dużą ciekawostką jak monety ;) oprócz tego, spodziewam się w tym tyg drugiego w mojej kolekcji szeląga dla Prus Płd i przy jego okazji nawiążę do niedawno zakończonej aukcji na której sprzedano szeląga w naprawdę dobrym stanie (rzadko spotykanym dla tych monet). Na koniec obecnych nowości w kolekcji mam zamiar dobić targu na kilka monetek Prus Płd. o czym też postaram się wspomnieć. Ponadto w tym tyg opublikuję następną część pomyłek na monetach Prus Płd. Aby wynagrodzić Wam drodzy czytelnicy moją opieszałość wezmę na warsztat trojaka z mennicy berlińskiej z 1796 roku! Na koniec myślę, że w tym tyg pojawi się wreszcie plan przyszłotygodniowych targów Moneta Expo Warsaw, na które się wybieram, więc i o nich coś niecoś napiszę. No i do końca tygodnia zamierzam przejrzeć dokładnie katalog 6 aukcji ANPN i wypowiedzieć się na jej temat. :) Najbliższy wpis już jutro ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz