niedziela, 13 lipca 2014

Budowa szafki numizmatycznej krok 1

Jak niedawno zapowiedziałem, biorę się za robienie własnej szafki numizmatycznej.
Ten wpis poświęcę pierwszej podstawowej części tego przedsięwzięcia-projektowi.
Zaprojektować szafkę...Nic trudnego? Niby nie, ale trochę napocić się trzeba. Po pierwsze wybór materiału- sklejka, drewno, metal?Chyba na spody i półki sklejka bo najtańsza, a na boki i wykończenie drewno, żeby ładnie wyglądało. No dobra, to skoro wybraliśmy materiał czas na punkt drugi- Na co ona będzie? Ja zdecydowałem się na jedną szufladę na akcesoria(lupy, wagę etc.), półkę na literaturę(może rozszerzę to do dwóch półek), szufladę na albumy, szufladkę na holdery(najtrudniejsze będzie wyrzeźbienie w drewnie tych otworów na holdery!) i dwie szufladki na palety. Najtrudniejsze już w zasadzie za mną pomyślałem...Aż tu nagle...chwila, przecież holdery i palety mają różne wymiary! No i się zaczęło...zebrałem wymiary chyba ze wszystkiego co mam...ostatecznie zdecydowałem, że szufladka na holdery będzie mieściła cztery rzędy holderów. Na dziś tyle, jutro i pojutrze czas poprzycinać sklejkę na wymiary i poszukać drewna....

2 komentarze:

  1. Takich rzeczy jeszcze nie widziałam, ale szafka numizmatyczna to brzmi całkiem ciekawie. Jestem przekonana, że jakbym miała złote monety https://www.skarbnicanarodowa.pl/zloto/zlote-monety to wtedy z pewnością taka szafeczka byłaby wskazana. Może w końcu uda mi się zdobyć i jedno i drugie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń