czwartek, 3 lipca 2014

No i zacząłem

Po wielu tygodniach przeglądania i uczestniczenia w życiu forów numizmatycznych, blogów itp. zdecydowałem sam założyć bloga poświęconego mojej pasji. Planuję tu zamieszczać mniej lub bardziej długie posty nt. ciekawostek numizmatycznych i z numizmatyką związanych z kraju i ze świata jak i dot. mojej pasji- mennictwa Wielkopolskiego. Mam nadzieję, że swoim blogiem zainteresuję jak największą ilość osób i dołożę nim swoją cegiełkę do szlachetnej nauki jaką jest numizmatyka :) W najbliższym czasie planuję zamieścić tu wpisy nt. tego jak ważna jest historia dla początkujących i doświadczonych Numizmatyków, oraz o ciekawostkach ze świata numizmatyki, jak np. zbliżające się aukcje i wydarzenia ;) zapraszam wszystkich do lektury ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz