sobota, 26 lipca 2014

Dziś rusza Jarmark Dominikański

Dziś po raz kolejny rusza jarmark dominikański, miejsce, gdzie można nabyć praktycznie wszystko. Ja również zamierzam się tam wybrać, aczkolwiek nie mam jeszcze sprecyzowanego terminu, jak tylko wrócę dam Wam znać czy załapałem się jeszcze na coś ciekawego i podzielę się refleksjami. Ze swojej strony chętnie też dowiem się od tych z Was, którzy będą jak to ich zdaniem wygląda,czy trafili coś ciekawego i będę rzecz jasna wdzięczny za wszelką fotorelację ;)

2 komentarze:

  1. Sama byłam zdziwiona tymi wszystkimi skarbami, które skierowane były do Kolekcjonerów, ale tak sobie myślę, że można się łatwo naciąć na falsy jak ktoś jest początkujący. Ja pojechałam głównie ze względu ma rękodzieło, ale czasem też mnie ciągnie do pięknych staroci. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnośnie falsów-tak, to niestety smutna prawda, że ludzie lubią łatwe okazje, a sprzedający to wykorzystują... Przykre, ale prawdziwe, a jeleni wciąż nie brakuje. Dlatego też najlepiej kolekcjonować monety, które nie są fałszowane, a o taką niszę wcale nie tak trudno ;) A Pani zbiera monety? Jeśli tak to jakie Panią najbardziej interesują?

      Usuń