niedziela, 6 lipca 2014

To co piszę a Wasze zdanie.

W zasadzie mój blog ma dopiero kilka dni, jednak spotkał się z dość ciepłym przyjęciem, czego dowodem są słowa uznania kilku osób i kolejnych kilkanaście, które codziennie bloga odwiedza. Niezwykle mnie to cieszy, jednak mam do Was ogromną prośbę.
Moją przygodę z pisaniem dopiero zaczynam, cały czas staram się usprawniać bloga. Wprowadziłem między innymi możliwość komentowania przez wszystkich odwiedzających (czy było to z mojej strony mądre czas pokaże). Od dziś jest też lekko zmieniona szata, abyście nie męczyli się przewijaniem strony w poszukiwaniu artykułu do którego chcielibyście wrócić wszystkie artykuły są na stronie głównej tylko w formie krótkich zajawek. Jednak, jak już zapewne zauważyliście, bardzo bym chciał wywołać dyskusje na różne tematy i zachęcam Was do komentowania i pisania maili. Jestem osobą otwartą (również na krytykę, ale tylko konstruktywną) i chętnie dowiem się, jakie są Wasze oczekiwania wobec mojego bloga i powody dla których nie komentujecie moich postów, bo hipotezę, że nie posiadacie wiedzy odrzucam już na wstępie, zaś nie sądzę, aby moje posty były aż tak mało interesujące, skoro codziennie do mnie wracacie po nowe wpisy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz